Brooklyn Nine-Nine [Dan Goor, Michael Schur] - Бруклін 9-9 [Ден Ґур, Майкл Шур] - 2013 - 2021 (серіал)


Мова: англійська
IMDB
Wiki

Я не думав, що сіткоми бувають такими поганими.

У цього серіалу високий рейтинг, я давно не дивився сіткомів і вирішив знайти щось смішне для відпочинку. Не знайшов.

Мені здається, це навіть постаратися треба, щоби було настільки тупо.

Тіп вилазить з намету в піжамі і це типу смішно? Інший тіп розстрілює манекен у магазині і це смішно?

Тіпіха якось огидно танцює без жодної на те причини, а мене крінджить.

Шеф - чорний гей зі зовнішністю військового в відставці. Мабуть, це теж має бути десь смішно, але це так по-дебільному.

Персонажі не викликають жодної симпатії, взагалі ні один.

Майкл Шур був одним із творців шедеврального (може, за винятком пізніх сезонів) американського "Офісу", і як він міг зробити таке - не ясно. Актори теж ніякі, головний - особливо, він намагається бути смішним, і в нього дуже погано виходить.

Під час четвертої серії я зловив себе на тому, що згадую, як Едді дивився на сплячого Чендлера, і ржу з того. Це був єдиний раз, коли я посміхнувся протягом цього епізоду. Після нього дружина запитала: "Ти хочеш дивитися ще?" Я сказав, що ні.

Ймовірно, колись будуть кращі серії. Але я про це вже не дізнаюся. В кінці кінців, серіали повинні якось підсаджувати тебе на гачок не з третього сезону.

Жахлива туфта.