The Leftovers [Damon Lindelof, Tom Perrotta] - Залишені [Деймон Лінделоф, Том Перротта] - 2017, сезон 03 (серіал)


Мова: англійська
IMDB
Wiki

Лінделоф не підвів. Він не повторив своєї помилки з Лостом, і кінець цього серіалу вийшов... Ідеальним? Це сильне слово, я не хочу його вживати, але краще мені підібрати зараз важко.

Кожну серію третього сезону я легко можу назвати витвором телевізійного мистецтва. Це було дуже, дуже добре - від перших кадрів першої серії до останніх останньої, від сліз жінки, що злізала з даху, до усмішки сивої і не дуже гарної, але все ще такої особливої Нори.

Австралія! Лінделоф мусить бути в неї закоханим.

Останні дві серії, звісно ж, вершина, але я би хотів особливо відзначити третю, де Кевін Ґарві-старший тусується на цьому кенгурушному континенті. Кожен кадр цієї серії - топ. Кожен. А коли мужик розказав про питання з близнюками і підпалив себе - я просто розлився по підлозі тоненькою плівкою.

А далі... Як можна зробити так, що в тебе сильніше б'ється серце, коли якась жінка не встигає на автобус? Неймовірно просто.

Розмова Мета з богом... Як же це було круто.

І скільки символізму в цьому серіалі! Я, звісно ж, не усвідомив його, думаю, процентів на 80. Але про цю абсолютно чарівну з усіх боків останню сцену думаю так: козлик - це цап-відбувайло, яким свідомо зробила себе Нора, і остаточно довела це, одягнувши намисто, що символізувало всі гріхи нашого світу. І вона лізла за тим намистом до козлика на високу гору - лізла, не зважаючи ні на що. Це була її Голгофа? Це була алюзія на іншу історію двотисячорічної давнини? Ймовірно. І тоді власне Нора була месією насправді, а Кевін так... Помічником. І козлик просто виходить з кадру - після того, як ми побачили чарівну Норину усмішку. Вона більше не хоче бути цапком. Вона відробила своє. Вона відпустила. І тоді до неї повертаються голуби зі звісточками.

Лінделоф: "Я на 100% знаю, чи правдива фінальна історія Нори".

Це серіал про віру. Вірити чи ні? Мабуть, ні... Але це не має великого значення, як би банально то не звучало. Нора не обов'язково мала пережити цю історію в реалі. Достатньо, що вона пережила її в своєму серці, і таким чином отримала своє відпущення. А тоді її знайшов Кевін.

І як же це круто з боку Кевіна - зробити вигляд, що нічого не було! Якось так романтично і гарно.

Нора! Персонаж, глибина якого пронизує всі серії від початку до кінця, і Кері Кун змогла бути Норою на всі сто. Деймон Лінделоф: "У Кері є неймовірна кількість розуму і глибини, і вона завжди транслювала це в Нору під час зйомок". Кожен із трьох сезонів закінчувався її словами. У першому вона тримає на руках дитинку і каже: "Дивіться, що я знайшла!" У другому - зустрічає Кевіна словами: "Ти вдома". А в третьому каже: "Я тут" - і усміхається до Кевіна.

Круто, що в останній серії розповілося про долю КОЖНОГО персонажа.

А як круто Кевін роздовбав атомними ракетами тамту реальність! FUCK YOU, PATTI!

Ще я не міг не звернути увагу на те, що душ у готельному номері для Нори перекликається з найкращим, що я бачив на екрані - останньою серією першого сезону Твін Піска і душем для Ліланда Палмера. Цікаво, чи Лінделоф про це колись думав.

Якщо зараз глянути на всі три сезони, то перший - зовсім інакший. Ймовірно, це пов'язано з тим, що він знятий за романом, а далі - вже чистий сценарій для серіалу. Ну і задоволення він, звісно, приніс менше від 2-го і 3-го, але вони без нього були би ні про що.

А скільки ж у цьому серіалі всяких класних штучок! Ось із Редіта: якийсь чувак пропонує Кевіну-старшому можливість поговорити з богом, і він в кінці кінців розмовляє з Кевіном-міжнародним кілером, але не пам'ятає про це, бо був обдовбаний в гімно.

І ще один коментар, з яким я дуже погоджуюся, на це раз з IMDB: "Я, безперечно, не розумію що і чому відбувається, але дивитися це все ще приносить неймовірне задоволення, і це, мабуть, те, що для мене важливо: я змирився з тим, що мені не обов'язково розуміти все, особливо - в цьому серіалі".

Серцем цього твору мистецтва була історія любові?

Я сподіваюся, що в Лінделофа ще багато попереду.

Я дуже щасливий, що подивився цей серіал.

Мені здається, що ці останні кадри з козливом і пташками могли бути найкращими кадрами, які я бачив.