The Human Body: Its Structure and Operation [Isaac Asimov] - Будова та функції людського тіла [Айзек Азімов] - 1963 (науково-популярна книга)


Аудіокнига
Мова: російська
Російська назва: "Популярная анатомия. Строение и функции человеческого тела"
Переклад: О. Сідорова
Начитка: Іріна Єрісанова

Щось наразі не щастить мені з аудіонаукпопом.

Є така штука як десяткова класифікація Дьюі - система класифікації книжок у бібліотеках за темами. Вона містить 10 категорій: філософія, техніка, мова, географія і тд. То Азімов видав книги у 9 з цих 10 категорій.

Ну тобто про геній Азімова ніхто не сперечається. І цією книжкою він його в черговий раз довів: я точно не знаю, але підозрюю, що далеко не кожен випускник медичного може описати людське тіло у таких деталях, додаючи інформацію про те, що всі ці назви означають грецькою, латиною і мовою ескімосів.

І це страшенно круто, але проблема в тому, що мені це не цікаво. Я сподівався на якусь таку інфу, від якої я буду казати "ну ні фіга собі!" і розказувати її на кухні дівчатам під час обіду. Натомість я слухав, як грецькою називається кожен хребець і кожна кісточка в черепі, а така інформація не подобається ні мені, ні дівчатам на обіді.

Мені, власне кажучи, складно зрозуміти, для якої авдиторії ця книжка була написана. Очевидно, що для студентів-медиків вона запримітивна (хоча я в цьому й не впевнений), а для простих смертних просто занадто детальна і трохи замало цікава.

Я послухав розділ про еволюцію, половину розділу про скелет, переклікав ще трохи, та й на тому закінчив.

Між іншим, Єрісанова, яку в художній літературі я не люблю, до такого цілком навіть пасує.

Сподіваюся, я ще колись натраплю в цій темі на щось таке, що сподобається.