Toy Story [John Lasseter] - Історія іграшок [Джон Ласетер] - 1995 (мультфільм)


Мова: українська
Дубляж: Le Doyen Studio
IMDB
Wiki

Ми з моїми 2.5-річними хлопцями подивилися Міядзакі, подивилися класичного Діснея, і дійшли до Піксару.

"Історія іграшок" - це не просто мультфільм. Це перший мульт легендарної студії і перший в історії цивілізації повністю анімований на компʼютері повнометражний фільм.

Мені хочеться придумати якісь недоліки - але ні, не виходить. Сценарій ідеального мультфільму. Персонажі просто круті. Графіка чудова. Гумор прекрасний. Всяких бійок і двіжу рівно стільки, скільки треба, не забагато і не замало. Динозавр доставив на 100%, на другомі місці пан Бульба.

А голова-павук - це поза конкуренцією найстрашніше, що я бачив у мультфільмах. Власне динозаврові треба було повчитися в неї, як бути страшним. Ці сусідські іграшки - взагалі хайлайт мульта, як на мене.

Це мультфільм про дружбу, пригоди і добро, про довіру і допомогу. Памʼятаю, що колись дуже давно я з невідомих причин ставився до нього з якоюсь пересторогою і недовірою (через погану назву?), а потім подивився - і просто прибалдів! Той момент, коли дорослі отримують точно не менше задоволення від дітей.

Напевно, у кожного мультфільм пробуджує давно забуті спогади. У мене - як я намалював собі на килимі уявну дорогу зі села, де в дитинстві жив, до Львова, і їздив по ній машинкою. А з дивану за цим спостерігала лялька Колюсик.

"Історія іграшок" назавжди ввійшла в історію мистецтва як визначний твір.

Я не знаю, що мої хлопці зрозуміли, але точно планую використовувати історію про те, як іграшки оживають, коли поряд нікого нема, колись у майбутньому.