After Life [Ricky Gervais] - По той бік життя [Рікі Джервейс] - 2019, сезон 01 (серіал)


Мова: англійська
IMDB
Wiki

Я закохався в Рікі Джервейса, коли почув його проповідь на відкритті Золотого глобусу 2020 року. Це було дуже смішно і відважно. Рікі пофік. За це його неможливо не любити.

Це дуже класний серіал. Спокійна англійська дуже смішна і дуже сумна комедія. Це дивно, коли тобі хочеться плакати і ржати водночас, але щось у цьому є.

Рікі тут - все: керівник проекту, сценарист і режисер.

Мені трохи бракувало глибини і, так би мовити, розмаху. Я впевнений, що з цієї дуже прикольної ідеї - "я роблю, що хочу, бо завжди можу себе вбити і таким чином втекти" - можна було зробити дуже крутий серйозний (у плані виробництва) годинносерійний серіал. Але і так вийшло кльово.

Чорний гумор Рікі - це дуже круто в світі, де дехто хоче заборонити жартувати з ненажер. А саме цю ідею десь недавно подала зірка першого сезону "Фарґо" Елісон Толмен, і я прочитав про це якраз десь в районі чергової серії від Рікі.

Дуже класні персонажі. Дуже миле англійське містечко. Складається враження, що там із будь-якої одної точки до будь-якої іншої можна зайти пішки за 10 хвилин.

І ще раз: дуже смішно!

"Якщо людина хороша, то для неї робити, що хочеш - це робити щось добре" -  крута ж фраза. І таких фраз у цих маленьких шести серіях було дофіга. І все це придумала і написала одна людина.

Піду отримаю чергове задоволення і почну перед сном другий сезон. Цікаво, що буде далі.